יום שבת, 28 בספטמבר 2013

קצת על החזון שלנו

אז הינה ההתחבטות היומית שלי על מה לכתוב. רציתי לכתוב על הגישושים אחר המר"ן הבא, בזמן שהרב עובדיה יוסף נע בין חיים ומוות, או אולי לשתף אתכם בהתקדמות היחסים בין איראן וארה"ב בנוגע לשיחות לפרוק הגרעין כביכול. או בכלל להעביר אתכם לצד השני של העולם ולספר לכם קצת על פני השטח מה לעזאזל קורה בפקיסטן ואפגניסטן בצורה קצרה ומעניינת.

אבל כל זה יכול לחכות לשבוע הבא. הפעם אני אשתף אתכם בחזון שלי. הבלוג הזה.

נכון בקושי יש בו מאמר אחד. אבל זו רק ההתחלה. הפוסט הזה מכוון אליך... הסטודנט, הסטודנטית. סיימתם כרגע תואר ראשון במדעי הרוח ומה אתם עושים איתו? לא הרבה בינתיים, נכון? התחלת תואר שני ומה אתה עושה בינתיים? בא לך ממש לפרסם משהו, בא לך לצבור ניסיון בכתיבה ואין לך איפה לעשות את זה. גם אני נתקלתי במחסום הזה, גם אני נתון במקום הזה בדיוק. אז התחלתי ברעיון יצירתי. איגדתי את האנשים הטובים ביותר שמצאתי, לאחר תואר שני, בעלי נסיון, אנשים שהכתיבה בוערת בהם, הרצון להצליח, להשפיע ולשנות משהו. 

אז אנחנו מבטיחים לכתוב על דברים שמעניינים את כולם, אנו מזמינים אתכם לקרוא, לפרסם ולהגיב. אם אתם תקראו פה הבלוג יצבור תאוצה, ולאט לאט נצבור מוניטין. נזמין סטודנטים מוכשרים לכתוב כאן מאמרי דעה.
אז נכון, אתם צודקים, עם מוניטין גם אי אפשר ללכת למכולת אבל זו רק ההתחלה כמו שאמרתי. אנחנו אמביציונים ואני יכול להעיד שאנחנו כותבים ומנתחים בצורה עניינים וחריפה לא פחות מאשר יתר הכותבים שהתרגלתם אליהם בידיעות אחרונות, מעריב והארץ. גם ככה כולם עוברים למדיה הדיגיטלית - הגיע הזמן שגם אתם תעברו למדיה החדשה ותתחילו לקרוא דעות חדשות ומעניינות יותר מאשר העיתון שנוחת לכם על סף הדלת בסופי השבוע. אז תתנו צ'אנס שבוע שבועיים ומי יודע? אולי תשארו איתנו.


יש לכם רעיון? בוער לכם לכתוב משהו? חושבים שיש לכם רעיון פורץ דרך? אל תהססו לכתוב לנו!


כותב המאמר הוא אדיר זנגי - סטודנט תואר שני באוניברסיטה העברית בתחום מדעי המדינה - פוליטיקה ודמוקרטיה בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה